42Eylul07 ben yanımdadan aldım en sonkini 10 lu kapaklı olanından yenidoğanıda kullanmıştım onun gibi kalitesi kokusuz ıslaklıgıda cok iyi boyutu da öyle bilmiyorum ben memnunum 24 ay yazandan bir adet almıstım onu sevmedim bide şu yeni cıkan turuncu aile paketi var oda cok kötü cıkmıs ama yenidoğan ve 6-12 olan güzel ama yine tercih sizin ❤️