happy___ Merhaba , bebeğim ili aylık muayenesi yapıldı . Bu ay boyu hiç uzamamış normal mi tecrübeli annelerimiz lütfen yardım edin .46 cm doğdu ilk ay 55 cm oldu. İlk ay 9 cm uzadı. Ama ikinci ay hiç uzamamış
Danerys Doktor bize bazen boyu çok uzar kiloyu az alır bazen de boyu az uzar kiloyu çok alır demişti. Yine uzamıştır 1 cm falan da bazen yanlış ölçülüyor. Ölçümden fark olabiliyor. Mesela ben geçen boyunu başka bir doktora ölçtürmek zorunda kaldım uzamamış görünüyor ama doktor bey ayağını kırdı yanlış çıkabilir dememe rağmen takmadı uzadı biliyorum yani az da olsa.
ardenbebekk happy___ ölçen kişiye göre bile o kadar fark ediyor ki eminim uzamıştır kilo aldıysa . Biz hastanede ölçtürdük 60 çıktı sağlık ocağında aynı gün 63 çıktı 😂
Jeatimo happy___ 47 cm doğdu kızım ilk ay hastane 55 ölçtü olamaz bence o kadar dedim tekrar ölçtü 53 dedi sağlık ocağı 50 ölçtü 😂 9 cm uzamamistir ilk ay emin ol
minnakin_annesi happy___ yanlış ölçüm kesinlikle. ben 2 gün arayla gitmiştim, 2. gittiğimde boyu 2 gün önceye göre 2 cm kısalmıştı😂