Nefeshiramm Şimdi dicek siniz doktor ikiz dediyse tamam daha ne uzatıyon diye ama 14 haftalık ikiz oldugunu öğrendim 🤣 inanamıyorum yani. Şimdiye kadar kaç defa gittim hastaneye nasıl farkedilmedi diye bi bakın bakalım
Ogullarinaasikanne Nefeshiramm gorselden anlayamadim ama bu haftaya kadar anlasilmamasi cok tuhaf iki bebek nasil anlasilmaz ki 14 haftaya kadar 🙈ustte kalsin bilen cikar belki
FiltreKahve Nefeshiramm benim ikizlerimden biri de 8. Hafta da belli oldu arka arkaya saklandıkları için 🤗 ama 14 hafta baya da büyük yani. İki tane ayrı ayrı kalp atışı dinletmedi mi doktor?
Nefeshiramm Ogullarinaasikanne yaa evet işte 3 ayrı doktor 2 si ikiden bahsetmedi biri dün ikiz dedi inanmak ile inanmamak arasında kaldım🤣🤣 gece post açmıştım ama görmeyen vardır diye birde bu saatte açayım dedim 🤣🤣
Ogullarinaasikanne Nefeshiramm valla canim diger postuna simdi denk geldim. Eger tek yumurta ikizi ise tek kese olur. Cift yumurta ikizi ise cift kese olur diye biliyorum.sizde tek kese var bu yuzden tek yumurta ikizi olur gibi ama ikinci bebegi ben goremedim ve diger doktorlarin bu aya kadar gormemeside imkansiz gibi geldi. Baska doktora gidin bence siz
Elisabt Bana hepsi aynı geliyor 😂 sanırım sizin yerinizde olsaydım ikisinin yan yana resmini isterdim😌
Nursena0606 Nefeshiramm ikiz olduğunu söyleyen doktor size ayrı ayrı göstermedi mi? Bu birinci bebek bu ikinci bebek diye?