Efemin_Annesi Kızlar 9 bucuk ayligız disimiz yok ve cok hasta oluyor 2 defa ishal oldu 9 ay icinde ishal kusma 2 defa grip olduk bnmi bakamiyorum 🥺 simdi ise ek gida yemiyor övürüyor ne yapicam bilmiyorum anne sütüde almadı hic o yüzdenmi acaba diş vtaminsizmi kalıyor ay daralıyorum düsündükce
Eliffatma0113 Efemin_Annesi geçmiş olsun canım benim kızım ila yasinda dış çıkardı gayette normal her bebeğin gelişimi farklı hayır yanlış düşünüyorsunuz anne sütü almadı diye değil böyle düşünmeyin benim kızımda hem meme hem mama aldı geç çıkardı dışını yani gelişimleri farklıdır her bebeğin
ikraninannesiii Efemin_Annesi canım benımkı ek gida alıyor anne sütü de ama diş şişmiş sl sadece ve çok çabuk hasta oluyor bünyeyle alakası var bence
Dilaylaa Anne sütüyle ne alakası var canım , kızımda mamayla büyüdü öyle bir sorun yaşamadık , diş çıkarma dönemi çok zor olacak demek sizin bebeğinizin . Diş yüzünden sorun yaşıyor olabilir. Doktorunuza danışın
Ayazinannesiseyda Efemin_Annesi bir an kendim yazdım sandık benimki de dokuz ay 25 günlük aynı dertler bizde vsr ve benim hayatımı çok etkiliyor onun hasta olması çok mutsuz oluyorum agliyorum.
Ayazinannesiseyda Efemin_Annesi benimki de öyle 9 ay 25 günlük aslında dört gün öncesine kadar iyiydik güzel yiyirdu dört gündür kusma ishal sürekli doktora da götürmek istmeitorum demin yime ne yediyse çıkardı. Karnı sisiyor çocuğun hiçbir şeyi yoktu ne oldu anlamadım. Acile götüreceğiz bakmazsa özele gideceğiz iki binden aşağı cikmayiz 😔ona değer tabii bı çözümü olacaksa
Badehandeyldz Efemin_Annesi benimki de ishal diş var ama devamlı çıkardığı için doğal olarak ishali var. Ek gıda için tavsiyem eline yumuşak şeyler verin yesin belki püre yiyemiyordur