Mekselinabyb Hanımlar merhaba bebepim bugün peynir kesiği gibi kusuyor her beslenme sonrası ve dururken nedeni nedir? varmı aynı durumda olan ? Bebeğim 27 günlük 🥺🍼🍼🍼🍼
amansallagitsin Mekselinabyb genelde bu fazlasini cikarmak anlaminda korkmayin bi problem yok bende doktoruma sordum banada size dedigim gibi dedi fiskirarak kusarsa doktorunuza basvurun
Nefeshiramm Mekselinabyb süt yada mamanın bebeğe yaradığını gösterirmiş kesik gibi olan kusma yani büyüklerimiz öyle söylüyor 🤣
Elizaninannesii Ne kadar dogru bilemem de kizimda oyle kustugunda annem bu gun ne yediysen yaramış sutun diyordu 🙄
FistikliLokumum Mekselinabyb benim bebisim de aynıydı fszlasını cıkardıgı ixin öyle kusuyo bi süre sonra düzelmisti endise etmeyin :)
tugbahy6 RuzgarMommys evet doğru süt yaradığında peynir gibi kusarlar asıl yoğurt ne alaka 🤣 kızım hep öyle kusuyordu tosun gibi de gayet yoğurt yediğimden mi kusuyordu 🤣🤣
tugbahy6 RuzgarMommys 🤣🤣🤣🤣 ben. Yoğurt mu yiyordum peki diyorsun ki yoğurt yiyorsun emzirince bebek öyle kusuyor nerden biliyon yoğurt yediğimi
Hilal-95 Mekselinabyb doyuyor sindiriyor fazlasını cıkarıyor canm bana ilk basta üşütmüş diyolardı 3 aylık oldu hala öle doktor fazlasını kusuyor dedi yani tok olduğunda yapıyolar 😊
Ealisya Mekselinabyb benim kızmda 40 günlük 1 kaşık kadar kusuyor normal bazen çok emdiğinde bir kısmını çıkarıyor gazını çıkarırken fazlada olduğu oluyor endişeli bir durum değil bu ikinci bebeğim.