İlk çocukta bezdim yemin ediyorum artık dayanacak sabrım kalmadı 5 aylık ve kucaktan başka yerde durmuyor . Salıncak ana dizi yürüteç oyun halısı tonlarca oyuncak kitap hiçbirinde durmuyor sadece kucagımda evin içinde gezince susuyor 😭 çok bunaldım çok yoruldum akşamları yatağa yatınca bacaklarım ağrıyor ayakta durmaktan . Oturamıyorum bile yarım saat uyuyacak da bende yemek ev işleri yapıcam artık onlara da yetişemiyorum 😭 hep mızmız hep ağlıyor bu ne zaman geçecek 😭😭😭