Defene durumumuz benzer, ilk 3 ay çok iyi aldı, 4. ay 500, 5. ay 400 gr aldı. doktor doğum kilosunun iki katına çıktıysa yeterli dedi. 3 doğmuştu 7 oldu. persentile göre iyiymiş. o yüzden korkulacak bir şey yokmuş. benim de açlık belirtisi yok emiyor kendi bırakıyor, ama 400 gr almış. bu ay ceviz ve kuru üzüm tüketeceğim, sütün kalitesini artırıyormuş, burda kızlar yazdılar bana da, bakalım değişecek mi, siz de bu ay beslenmenize kahvaltınıza vs dikkat edin bakalım belki sütün kalitesine de bağlıdır