ElifD93 potasyum nitrat kullandık bi karışım eczane hazırlıyor , doktorun verdiyse hemen başla hiç bişey olmaz.biz 2 litre kadar kullandık toplamda eritene kadar en son geçmeyince doktor verdiğimiz dozu arttırdı son Şişe sonucunda kayboldu çok şükür taşlar, ağrı filan yapmıyor anlamadan gidiyor yani bide sizde 1 taneymiş çok çabuk geçer.Su içirmeni her doktor söylüyorda o kadar küçükken içiremiyorsun bide suyla geçecek bişey değil