Ozlem2904 ya şöyle anlatayım, ilkinde değil de düzenli kullandığımızda etkisini gördüğümü düşünüyordum ama bunun yanında ben gün içinde sürekli gaz masajı, bacak hareketleri, yüz üstü yatırma gibi şeyleri yapardım. Bir de her gün mutlaka rezene ve kimyon çayı içerdim. Geçtiğimiz perşembe sünnet ettirdik bebişi. 2-3 gün baya zorlandık. Haliyle de bu hareketleri yaptıramadım. Kendim de içtiğim çayları aksattım ama damlayı düzenli kullandım ve çocuğum o kadar gazlandı ki doğalgaz boru hattına dönüştü resmen. Gazdan uzaya fırlayacak az kaldı. Şimdi diyorum ki demek ki damlanın bi faydası yokmuş. Benim yaptığım şeylerin faydası varmış. Boşuna o kadar para döküp çocuğuma içiriyormuşum 🤦🏼♀️