giresun 40 ı çıkana kadar zor doğrusu alışmak ne demek onu bile bilmez bu vakitler bir daha elinize gekmeyecek çok çabuk büyyüecek bırakın kucaklayın kocagınızda en güvende hissettiği yerde sizin kokunuzla uyusun zaten 1,5-2 ay sonra yavaştan alışır yatağına bırakırsınız. Bebekten bebeğe de değişir elbet ama bn ilk 40 gün kucagımdan ayırmadım hep kucagımda uyuttum sonrasında yavaş yavaş yatagına geçirdim ama çoğunlukla yine kucagımda uyudu 2,5 aydan sonra yatagına alıştı yatagında uyuyor daha çok erken bence tadını çıkarın şimdiden sizin kokunuzdan baska yerde uyumak isteyeceğini sanmıyorum 🥰😇