Benim oğlum normal haftasinda doğdu suan 26 aylik anne baba havhav düdüt mama gibi şeyler söylüyor ama cümle kuramıyor yada baska değişik kelimeler yok hep ayni. Bizimkiler baya gec konusacak galiba. Birde aşırı huysuz inatçı surekli ağlıyor konuşamadığı için boyle hırçın olabilir mi acaba aklima bu geliyor. Kardeş kiskancligida var durumumuz vahim yani🙄