Bebegim 5 aylık emerek uyuyor. Pis pis pat pat denedim olmuyor çok ağlıyor yatır kaldır yaptım çok ağlıyor. Geceleri emerek uyuduğu için saat başı bazen 45dk sonra kalkıyor. Şansım varsa bazen bi defa 2 saat uyuyor. Gündüz uykularını düzenledim ama gece uykusu kötü. Zaten gece uykusuna 12den sonra geçiyor çoğunlukla. O zamana kadar 2 saate bir uyuyup uyanıyor gündüz gibi. Yardim eder misiniz nasıl uyutayim sallamayı sevmiyor.