Suradevelioglu 40 ım çıkınca diplere vurmadan kırmızı yaptım. Sonra ara ara boyattım diplere değmeden. 1 yaşını geçince de tamamen rengini değiştirdim, 2 yaşında perma yaptırdım. Doktorumuz 9 ay boyunca önermiyorum dip boya dedi. Eve gelince hemen emzirmedim bekledim ve perma da mesela o koku 3 4 yıkamada anca çıktı duştan sonra bebeğimle temas halinde olmadım banyoya girmesine izin vermedim. Kontrollü şekilde yapılabilir bence