Deletedmom0018 Kızım 6 aylık oldu artık sütüm çok az, ek gıdada yogurta alerjisi çıktı devam sütü almayı düşünüyorum doktor biri hıp 2yi önerdi ama pahalı digeride istediğini al içeriği aynı dedi siz ne önerirsiniz