yavrukussss bebeğim 22 aylık. Öyle süt içen, biberon kullanan bir bebek değil.
Sabah kahvaltı + bir meyve yada 1 kase yoğurt uyku uykudan uyanınca çorba yada makarna sonra akşam yemeği gece yatmadan öncede gece maması. Bu şekilde genelde.
Meyveli süt bazen içer muzlu çilekli kakaolu ama çok nadir alırım. Genelde kefir yada ayran veririm içecek olarak.
Süt yerine kefir yada ayran icirin gün içinde bence.