Benım bebeğimde sizinki gibi , geceleri 2-2,5 saatte bır uyandırıp emzırıyorum. Az da emse emzırıyorum. Gunduze göre daha kısa sürüyor tabi :) bezını değiştirirken uyanıyor gece. 1ayda 1.5 kiloya yakın almış benimki. Korkma az emıyor dıye ama mutlaka kaldır az da olsa emzır bence.