Kızım 8 aylik dogudugunda 30 cc zor icerdi icmezdi, kilo kaybi cok oldu, 30 cc icse bile kusardi boyle boyle biraz idare ettik sonra cocuk doktoruna goturdum dedi mama yaramiyo degistirelim hipp kullanin dedi. Yavas yavas hippe alisti icti yine az az ama iciyordu ve kusmuyodu ama cok istahsiz bebekti. Neyse 6. Ayinda cicibebe aldim, yumurtayla pekmezle karistirdim verdim cok istahli yedi.. sonra yavas yavas meyveyle karistirdim verdim sonrasinda 180cc istahla icmeye basladi yani 7.ayindan itibaren cocugumun istahi acildi. Bilmem yardimci olurmu ama farkli tatlar azar azar tattirin sevdigi seyler verin ben yeri geldi dondurmayi bile yalattirdim sirf istahi acilsin diye cikolata verdim elimle belki sagliksiz ama tattirdim ki istahi acilsin diye.. insallah sizinkide yemeye baslar..