Merhaba
kızım doğdugundan beri dışarıdan hiç bir takviyeyi önermedi doktorumuz ? Tüm anneler nerdeyse burada d vitamini demir gibi takviyeler kullanıyor. Sizce neden böyle birşey yaptı ?
hamileyken sadece demir kullandım onun dışında yine hiç bir takviye önermemişti dpktorumuz
yurtdışındayım acaba buranın sağlık sistemi bu şekilde mi diye düşünüyorum bi yandan da neden önermiuorlar diye kafamda bir sürü soru işareti var doktorumuzu mu değiştirmeylim bilemedim çokta ilgili bir bayan herşeyş en ufak detayına kadar anlatır . Beslenme aşı büyüme gelişme atak haftalarında mesaj atar bilemedim şimdi ya . Bu bir eksiklik mi yoksa normal mi bu ?