Bebeğimi her gören zayıf diyo(8 aylıkken 7 buçuk kiloydu ) sütüm olduğu için mama vermedim yanlış anlamayın mamaya karşı olduğum için değil sütüm olmasaydı verirdim beden vermeyim ama sütüm var kende neden mama vermedim zayıf beslememeliler diyorlar psikolojimi bozdular kiloya falan hiç takılmayan ben sürekli bunu düşünmeye başladım gerçekten vermelimiydim yanlış mı yaptım siye düşünüyorum sütüm halde yetiyo ek gıda da alıyo (doğum kilosu 2.700 dü merak eden olursa)