Kahvaltı olsun yemek olsun hep yediği sevdiği şeyleri artık yemiyor. Bi iki kere ısrar ettim ağzında bekletiyo. Gözlemliyorum öyle duruyor ağzında yemiyor. Bu durumu yaşayan oldu mu ? Nasıl başa çıkabilirim ? Fikirlerinize ihtiyacım kızlar.
( kızım 14,5 aylık)