Merhaba herkese benim kızım 3 aylık oldu bugün önceden 90 cc mamayı bir kere de içerdi 40 güllükken hatta daha küçükken ama hala 2 saatte bir acıkıyor 90 cc yi de bitirmiyor 60 da sonra başını sağa sola ceviriyor diliyle itiyor doyduğunu sanmıyorum algıları açıldı o yğzden mi mama yı mı sevmiyor anlamıyorum biberon ucunu değiştirdim çift delikliye geçtim yine fayda etmedi bu aydaki bebeklerin 120-150 arası içmesi gerekiyormuş 3-4 saatte bir biz günde 8-10 beslenme yapıyoruz nerdeyse az az bizdemi sorun var bir ara mama iöerken boğulurdu o bitti bu başladı çok üzülüyorum önerdiğiniz bir sey varmı bu durumu yaşayan var mı sizin bebekleriniz kaç saatte bir kaç ccyle besleniyor