Hanımlar gecen gün dr a gittim.uykusu nasıl dedi gunduz uykuları 20dk suruo dedm diye alerji ilacı vermiş. Eşim ilacları aldı eve geldi baktm alerji surubu. Hemen aradım neye alerjisi var kızımın bileyim diye.alerjisi oldugu için değil uykusu gelsin diye verdim o ilac uyku yapr dedi. Şaka mı ya ? Böyle bişey yasayn oldu mu ? Dogru mu bu yaptgı ?