Merhaba bayanlar bugün yaşadığım durumu paylaşmak istiyorum hatta aranızda kişisel gelişim uzmanı varsa öneri istiyorum hakkınızı helal edin anne bebekle ilgili değil lakin ezildiğim bir durum olduğu için anlatabileceğim bir konu değil herhangi bir yakınıma bu yüzden burada birçok fikir olduğu için yazıyorum ben eşimle aynı yerde çalışıyorum kişilik olarak hiç kimseyi kırmayan bir yapım var ve bundan dolayı bazen ezik durumuna düşüyorum bugün bir arkadaşım çalışırken ona bir fikir sordum bana herkesin duyacağı şekilde lütfen 1 dakika işim var dedi ben çok rencide oldum eşim de kızdı bana neden kendini bu duruma düşürüyorsun dedi kendimi çok kötü hissediyorum sonra odama geldi ya kusura bakma çok önemli bir işim vardı dedi tamam dedim ben de sen kusura bakma vaktini aldım dedim rahatsız ettim dedim sonra tekrar işle ilgili bir soru sorduğunda farkında değilim iki kez sormuşum dedim ya diye beni azarlar gibi konuştu ben bundan sonra soru dahi sormayacağım fakat böyle durumlarda ne yapmam gerekiyor bir daha fırsat vermeyeceğim ama bunu mesaj yoluyla söylemem mi gerekiyor bilmiyorum üzerimdeki bu pasifliği insanları kırmadığım için ezik durumuna düşme halini nasıl atlatabilirim buna dair kitap öneriniz var mı veyahut davranış şekli öneriniz var mı lütfen yazın