Merhaba kızlar, bebeğim 4,5 aylık bir aylıkken kakasından mukus ve kan geldi (bağırsak tepkili alerjili) bebeğime süt alerjisi teşhisi konuldu. 4 aylık iğnesini vurdurduğum gün aynı zamanda kan ilacına başladık (sidefer içinde laktoz varmış) bir defa tek verdim sonra içeriğini görünce artık vermedim o günden beri bebeğimin kakası aşırı derece de kanlı bir türlü azalmıyor. Kendi yediklerimi de kıstım ama yok geçmiyor, kafayı yiyecem ne yapacağımı şaşırdım (onun o kakasını gördükçe oturup ağlıyorum, elimden bir şey gelmiyor) ne olurdunuz bana bir fikir verin