Adetim başladı ilk iki gün leke leke geldi sonra ki 7 gün hep kan birgun de durdu o gün gelmedi abdest aldım bir gün sonra akşamına yine geldi dün yine hiç gelmedin zaten dünde dişimden bir operasyon geçirdim ve ağzımın içinde 6-7 tane dikiş var doktor hicbirsekilde ağzına su alıp ta calkalamiyorsun bu gün boyunca yoksa kanamam hiç durmaz ağzında biriken kanı bile yutacaksın tükürmek bile yok dedi kendimi kirli hissediyorum bu ara kanama mi sayılıyor evde tekim çocuğum da durmuyor ağrımda var abdest şart mı bilginiz varsa beni de bilgilendirir misiniz 😔