Merhaba kızlar bebeğim 4 aylık sürekli huysuz kısa kısa emiyor dikkati dağılıyor emerken sürekli ağlıyor çıkıyor memeden 2-3 dk emiyor anca bu aya kadar güzel kilo aldı ama böyle emerse alamaz sanırım sizlerin nasıl gidiyor 4.ay atağı bu mu 😟 bir de bu aydan sonra kilo alımı nasıl oluyor kaç gr alırsa normal sayılır acaba