tostosata Kızlar bebeğim emmiyor meme reddi zaten var. Salı gününden beri mama yerken çığlık çığlığa yiyor 50 cc içiyor geri kalanı ağlaya ağlaya bağıra bağıra gaz mı desem kaka mı desem bilemedim hiç biride yok yani. Neden böyle acaba fikriniz var mı
gizem_43 tostosata benim kızım hep mama ile besleniyor son 30 da falan dediğin gibi bağırma ağlama gazını alıyorum hala aynı ama biz dört ay atagindayiz şuan
tostosata Surimsine kuzuş SMa denedim sadece 1 gün verdim 2 hafta oldu ya olmadı kabız yapınca değiştim geri hippe döndük. Yine bugün zorla masajla yaptı kakasını. Her mama da kavga dövüş yiyor ağlıyo ter içinde kalıyo
Deletedmom_73 tostosata Gazda olabilir bebek yağıyla masaj şeklinde karnına ayaklarına masaj yap hareket ettir rahatlatır biraz.
Deletedmom5284 tostosata daha çok küçük memeye döndürmeyi dene istersen ben 4 aylık emzirmiştim, biberon verme hiç
tostosata Deletedmom_73 hani mamaları paket hali oluyor ya büyük boy hipp alıyorum ondan mı acaba diyorum kendi kendime
Deletedmom_73 tostosata hipp kullandım ama gaz problemi yaşamadım ama en çok sma iyi gelmişti Bebelac da gaz yaptı bizde
tostosata Deletedmom_73 1 paket hipp kaldı SMa optipro denemiştim sence SMa nın başka bitane var adını unuttum ya ona mı geçsem. Sürekli mama değişmekte kötü yapar mı acaba