Nursemom_ Merhabalar bebeğm bugün tam 3 aylık oldu eli kolu o kadar çok hareketli ki yüzünü çiziyor ve en ufak br hareketinde uyanıyor , size sorum şu hareketli olmasını çok seviyorum sadece kendine ve uykusuna zarar verdiği için bu dönem ne kadar sürüyor
ErkekkAnnesii Nursemom_ yarım kundak yapın kol kısmını hafif olsun normal azalacak aydan aya anladıkça azalacak