Hanımlar bebeğimin yüzünde ara ara böyle kızarıklık oluyor bölüm bölüm. Ama geçiyor. Çok hassas bir cildi var. Zayıf ve çok gazlı bir bebek olduğu için doktorumuz alerji doktoruna yönlendirdi test yaptılar fakat alerji çıkmadı. Neden olabilir? Fotoğraf atıyorum