Arkadaşlar 18 aylık kızım her gece bir kere kalkıp 150cc mama içip yatıyordu. Bende artık kesmek istediğimden içine koyduğum ölçü miktarını iki günde bir azalttıp taaki 150 ye 3 ölçek koyana kadar. Bütün uyku düzeni beslenmesi bozuldu. Sürekli uyanmaya ve ağlamaya başladı. Uyandığında geri uyuyamıyor ve sabah artık çok erken kalkıyor. Bu durum gündüzede yansıyor tabi. Ben nerde hata yaptım basıl düzelteceğim bilmiyorum 🤷🏼♀️ bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim🤗