Banunur
Reflülü ve erken prematüre bir bebekse emzik verilmeli, bebek emme ihtiyacından sonra bu süreci ıslarla sürdürmek istiyor da emzikmverilebilir diyor doktorlar. Sorun yok yani..ben doğdugu günün ertesi vermiştim sanırım. Ama sizin gibi bi ay sonra versemde olurmuş.😊 Suan 12 aylıgız. Bi sorunumuz yok. Hatta benim bebeğim reflülüydü ona iyi geldi.🤲😊