Esmerce sedaomur26 canım benim kızım da5 aylık hatta tam63 cm ve 6100 kilo da yavaş ilerliyor ama gayet hareketli ve dinç bir bebek seninki de öyleyse hiç takma valla kilo sağlık demek değildir aksine bebeğin sağlıklıysa zayıf olması daha iyi.Bana da çok şey söylediler besleyemiyorsun neden zayıf falan filan kulaklarımı tıkadım şimdi daha mutluyum☺️
Melikeakiner Benim yeğenimde çok zayıf, doktor gelişim geriliği diye infatrini rapaorlu mama önerdi. 3-4 Ay kullandıktan sonra bayağı fark ettirdi. İsterseniz doktorunuza bir danılşın. Siz hangi mamayı veriyorsunuz?
mutludilek doktor böyle bişi dediyse olabilir ek olarak özel mama vermeniz. ınfatrini diye bir mamavar ondan genelde kullanıorlar ve baya iyi geliyor normal mamalara göre daha hızlı toparlıor
GAMA sedaomur26 benim ikiz bebeklerimde 11 aylıkken 6 aylık varmı diyenler oldu😀gül geç. Keyfi iyiyse persentil sınırlarında ise sıkıntı etme
Gmzbytr sedaomur26 sağlığı ve keyfi yerindeyse bence sorun etmemelisin her bebek kilolu olacak diye bir şart yok benim bebeğimin de kilosu düşük ve gayet sağlıklı anne baba minyonsa bebeklerimizin de küçük olması gayet normal bir durum bence .
sedaomur26 Gmzbytr evet doktorda oyle diyor kilo iyi deil diye ama gel gör ki bunu çevreye anlat :))))
zubeyde85 ben aptamil veriyorum güzel içiyor kilosu sınırdaydı kızımın bununla toparladık çok şükür. özel mamalardan da infatrini çok iyiymiş gelişiminde sıkıntı olan komşumuzun bebeğine vermişti doktor
kiliclar [bilinmeyen] canım miyyon tipli olabilir ailede olan varsa ona çekmiştir illa çok uzun boylu toplu olacak diye birşey yok şimdi doktorun en güzelini demiş kilo alımı olmazsa iştah açıcak mama verebilir görümcemde başladı infatrini kullanıyor ilk 1 ayda fayda etti raporluda o yüzden sıkıntı etme fayda eder
ruzgar11 sedaomur26 ay olmami yaaa . heryerde bunlar ve katlanarak cogaliyolar. "ay bu cocuk cok celimsiz anneai bakmiyomusun sen buna" dan tut da " kemik suyuna bi corba yap bak nasil yariycak hemen toparlanir " a kadar hersey duydum. daha cok erken diyorum o zaman da" e pekmez ver bari" kan yapar cocuga falan filan 😂 gulup geciyorum ya . sagligi yerinde olsun yeter ki evlatlarimizin illa tombik olcak diye bi sart yok.
Eymenulus sedaomur26 bende aptamil kullanıyom canım bebelac yaramadı bızede benımkıde bıberon içmıyor emmıyor kasıkla yedırıyom bır bırbucuk ay hıc yemedı zatıfladı bıle ama yenı bıraz duzeldı yıyor bugün tam 5 aylık olduk 7400benımde oglum
Gmzbytr sedaomur26 çevremizde ki insanlar moral bozmaktan başka bir işe yaramıyorlar onlara kalsa 4 5 aylık bebeğe ekmek yedirecekler boşver çok fazla takmamalısın bence benim çocuğum ve ben onun zayıf olmasına takılmıyorum de geç 👋🏻🙂
Rainnn sedaomur26 Zamanla yer sıkmayın tatlı canınızı bir yerde okudum kendi ağzınıza götürüp yiyince oda yermiş 🤷🏼♀️ Ve kimseyi takmayın kilolu bebek sağlıklı bebek demek değildir ki 🙂
MeslinaTas sedaomur26 bizde bugün 5aylık olduk kilomuz 7buçuk boyu 56 bence kilosu gayet iyi bebişinizin ☺️kilolu bebek sağlıklı bebektir demeleriine bakma☺️ Ben bu ay başladım ek gıdaya veriyorum belki sizde ufak bişeyler verebilirsiniz tabiki doktorunuza danışıp. Yoğurda muz rendeleyip.. çoğu bebek yoğurdu sever çünkü. Bu benim fikrim aman erken ek gıda için diyen anneler o da sizin fikriniz. Eskiden böylemiydi ek gıda kelimesini bilmezlerdi ben yoğurdumu kendim yaparım öyle yediririm misss
MayneymisAltintop sedaomur26 benm boyum 168 ama eşim 195 😬 doktor kızımıza 175 ile 185 arasında boy öngördü😬
sedaomur26 MeslinaTas en güzeli kuzum ben 4 aydan beri veriyorum ayrıca ben bir burda duydum boyke ek gıdaydı yadirgayanlari doktorumuz 4 aylıkken başlattı ama yemiyor canim 😶