Zelnuray Kızlar 28 hazıranda doğum yaptım 3 gün boyunca aç kaldığım için sütüm olmadı ve bebeğim sarılağa yakalandı 😞 dün 16 idi bugün 19 çıkmış ışın oluyo sizce yarına kadar toparlar mı nolu dua edin 😞😞
Smyyekaleli Zelnuray gün goruyorsunuz zaten ışın tedavisi hemen düşüyor bizde de oyle olmuştu sadece 1 gün yattik gecti sizinde geçer insallah
Pamukseker_Annesi Zelnuray òzel hastabeyse eger gemsirelerden rica et kendin emzir o emdikce sütün artıcak sagarak cocugun doyacagi kadar süt pek cıkmaz.Benimde basima geldi bebegini birakip eve gitmek çok koyuyodu bana agla agla zor ikna ettim hemsireleri kendim emzirmistim
nurayuzun Zelnuray düşer canm merak etme bizde yattık bir gece 16 yada 17 ile yattık 10la cıktık hastaneden mama desteği yapın stres yapma daha da gitmesin sütün galagtago damşa kullan eczaneden alıp sütü arttırıo
Mirac05 Zelnuray ama böyle yaparsan daha kötü olur ye lütfen yapanın yoksa hazır al ye ama ye çorba su pilav irmik helvası rezene iç bir şekilde sen dik dur ki oda düzelsin her anne geçti bu yollardan canım üzülme düzelicek ıllaki 😓🤦♀️
Bartununannesi Bizde 16.6 ile yatis yapmıştık 5 günlüktü oğlum cikarken 12.4 e düşmüştü. Düşüyor merak etmeyin, arkadasimin çocuğu 2 gün kalmıştı. Zor bir süreç bebegi orada bırakıp eve dönmek biliyorum amahersey o iyi olsun diye. Bol bol süt sağıp süt götürün
Bartununannesi Zelnuray daha yeni doğum yapmışsınız zamanla artacak sagmaya devam edin. Gerci ben sağıp gönderdiğim halde vermemisler mama ile beslemişlerdi bebeğimi. Ama sonra anne sütü sarılığı olduğu cıktı ortaya 2.5ay sürdü
Durunun_annesi Benim kızımda 5 günlükken ışın tedavisi görmüştü. 24 saat ışın gördü. Bir günde kilo çok vermişti kilo aldırmaya beslenme düzeni oluşturmak için kaldı. Ama özel hastaneydi ben yanında kaldım. Merak etmeyin ışın çabuk düşürüyor sarılığı
gozdem Zelnuray 26 haziranda sezeryanla doğum yaptım 37 haziranda taburcu ettiler emzirdiğimi düşünüp büyüklerin tepkilerine kaesılık doktorn mama takviyesini reddettim ve evde baktım ki göz bebekleri sarı ve gittiğimde 14 dü sarılık dedi ve mecbur mamaya basladım gramdan baya düşmüştü bugün gittim çok şükür düşmüş çok üZüldüm günlerce . Rabbim şifa versin ve biran önce atlat inşallah sezeryanla doğum yaptıysa hemen her bebekte sarılık gözüküyo kiminde hissedilmiyo . Dualarım sennle ...
nilosko Zelnuray geçer canım benim merak etme içini ferah tut benim kızımda 17 ile yatış yapmıştık ilk 2 gün sütüm yoktu diye yükselmişti ışınla 12 ye düşüp eve gönderdiler ve süt sağma makinesi ile sütüm geldi arttı çok şükür atlattık kendini üZme sütüne yansımasın güçlü ol bebeciğinin sana ihtiyacı var
Sodya Zelnuray benim oglumda erken dogum bi de kan uyusmazligi falan vardi cok yuksek bi degerle yatis yapmistik.toplamda 1i yogun bakim olmak uzere 4 gunde ciktik hastaneden. O zaman bile tam dusmemisti ama 15in altina dusmustu. Zamanla dustu kontrole gittik surekli. Atlatirsiniz merak etmeyin
AyseAlyamm Zelnuray canım hastahane ye gittiğimizde kızımın sarılığı 20idi . Hemen fototerapi verdiler sabaha kadar hastahanede kaldık sabah tekrar ölçümlerinde 10a düşmüştür kızım artık uyanmaya başlamıştı . Bundan sonra çok dikkat et canım sürekli emzir sütun yoksa mama ver . Kızıma ilk başta serum suyu şekerli su vermeyi teklif ettiler kabul etmedim ama pişman oldum çok canı yandı kızımın . bebeğini besledikten sonra bı kaç kaşık şekerli su ya da serum suyu ver canım bence .
Zelnuray AyseAlyamm sütüm çok az şuan bile mama veriyorum olan sütü sağıyorum arkasına mama veriyorum
Zelnuray AyseAlyamm sabaha kadar nasıl besledimiz bende yapıyım aynısını belki benimde geçer nolur yardım edin hastaneden o kadar çok bunaldım ki seZeryan oldum 5 gün yattım rama evime çıktım derken tekrar hastaneye düş
Elifdefnemom Biz 26 ile yatış yaptık emziriyordum meğer yetersiniz 4 gün kaldık.o kadar kötüydü kü bebegim ne yapsam uyanmıyordu ama geçiyor çok şükür