DilaraT sızı suan cok ıyı anlıyorum aynı seyı ben oglumla yasıyorum o melek cocuk gıttı yerıne bambaska cocuk geldı bır haftadır ha alıstı ha alısacak dedım neyse dun bı arkadasıma gıttım ev bızım eve benzıyodu cocuk orda eskı halıne dondu resmen en korktugum olay eve gıdınce de boyle devam etmesıydı hadı burda cektık bunu ya eve gıdınce dıye hep dusunuyodum ama dun o halını gorunce sevındım benım de suan ıstegım bıran once eve donmek cocuk cok huysuz ve huzursuz anlıyorum onu da ama alıssın da ıstıyorum sonucda bol bol gelıcegı bı ev burası da