Daphnethebird Dün bebeğime ilk defa elma tattırdım(bir çay kaşığı kadar) bir de 4. yiyisi olan avokado yemişti bir dolu yemek kaşığı. Sonra şiddetli kusma oldu yaklaşık 20 kez. Safraya kadar kustu ogurerek :( Doktora götürdüm hemen serum bağlandı sıvı kaybından dolayı, kan tahlili yapıldı çok şükür bi şey çıkmadı. Böyle bi şey yaşayan var mi sebebi bulunamadı :(
Lulemom Daphnethebird elmayı bilmiyorum ama benim bebeğimde muz yiyince oldu. Hemde öncesinde de vermiştim ama tadına bakacak kadardı. Sonra verdiğimde yedi bende yiyio diye yedirdim. 1-2 yemek kaşığı kadardı. Akşamına aşırı derece de kustu. 3 kez. Yetşkin gibi kustu yani. Sabah uyandığında da heryeri kırmızıydı. İshal başladı. Doktora götürdüm. Kaka tahlili falan yaptılar temiz çıktı. Alerji olmuş dediler. Ama serum bağlamadılar. Sık sık emzir ve su ver dedi doktor. 1 gün ishal sürdü. 2 gün de kırmızılıklar devam etti. Geçti sonra
Daphnethebird Lulemom Çok geçmiş olsun, bizimki de yetişkin gibi kusunca ben çok endiselendim, doktor bize de ishal olabilir dedi. Şimdilik yok ama miktar çok az olduğu icin belki de olmadı 🙏 Demek ki bizimki de alerjiye bağlı, yanıt icin teşekkür ederim 🙏
Daphnethebird Veratuba Avokadoyu 4. Kez yiyisi öncekilerde bi şey olmamıştı, o yüzden elmaya bağladım