Nrgyslmn Bu sorunuzun cevabını hiç düşünmeye dahi gerek yok elbette ilaçlarınızı düzenli kullanıp bebeğinizi mama ile besleyin. Çünkü sizin psikolojiniz iyi ve güçlü olacak ki onunla beraber her zorluğu kaldırabilin. Zaten yenidoğan bir bebeği bakmak, emzirmek, onu anlayabilmek, uykusuz gündüzler ve geceler ile baş etmek anne için ciddi bir psikolojik sorun bir de üzerine bunu eklemeyin. Bebek deyip geçmeyin sizin stresinizi, anksiyetenizi hemen anlıyor kendinize bir de bunu yapmayın lütfen.