Azra_nasip Kızlar benim bebegim iki aylık gün içinde şiddetli ağlaması var gaz sancısı olabilir mi kimlerde oldu ne zaman geçti
Miracosmanmim Azra_nasip cnm ben de oglumda çok çektim ayaklarının altına zeytin yağı ile masaj yap muhakkak gazını çıkar ve bio gia damla var bize çok iyi gelmişti tavsiye ederim
tlymls Azra_nasip benim bebeğim de kızarana kadar ıkınıyordu biogaia kullandık ilk günden itibaren rahat etti…
Ayazcik Benim bebeğimde oldu 3 aydan sonra azaldı ama hala bitmedi şuan 4 ay 20 günlük yine ıkınmaları oluyor