Latiko evet ya başlarda herkes bana benzetiyordu suratının düştüğünü farkettim bende bana benzetenlere bende hep babasına benzetiyorum diyordum eşimde mutlu oluyodu ben öyle söyleyince şimdi tersi oldu eşime benziyo odun babasına benzicek tabi diyo ama gözlerini senden almış diyo dedim saol birseyini benzettigin için 😂😂