Kızlar oğlum 2 ay 6 günlük gece 12 den sonra uykusu çok uzun Süruyo mesela 12 de emzirip uyuduğunda bi de 3 te emiyo bi de 7 de emiyo 4 saat aralıklarla kendisi uyaniyo ama bu aralık çok uzun degilmi ben daha erken uyandırıp emzirmeye calisiyorum ama bu sefer de uykuli olduğu için güzel emmiyo siz nasıl yapıyorsunuz.Uyuyuncq uyandiriyormusunuz geceleri