nurgulkpln ay canım benım oğlum 15 aylık ben de hamıleyim ilk bir ay bilmeden emzirdim aşırı halsız dermansız yerımden kalkamayacak dereceye gelmiştim değerlerim de iyi çıktı eksıklık falan yok ama işte hem emzırıp hem karnındaki hem kendıne yetemıyor insan senin bebiş daha küçük belki bir iki ay daha emzırıp bırakabilirsin yemesi iyiyse gündüz emmesini kesip sadece gece emzırebilşrsin ama bana karnındaki güçlü olmaz dedi doktor yani kılo açısından sağlıklı olsun istiyorsan bırakmamı tavsıye etti ben cok dermansız halsizdim ne temızlık yemek bebeğimle oynayacak dermanım kalmıyordu o yüzden bıraktım ama senin bünyende sıkıntı olmuyorsa biraz daha devam edebilirsin