Bir doktora götürün yinede.benim kızıminda doğumdan 24 saat sonraki ilk 3 gün günde 1 kez olarak vajinasından kan geldi hemen doğum doktorumu aradım o zaman doktorum korkma kız bebeklerde ilk 1 hafta vajinal akıntıyı normal karşılarız senden bebeğe geçen fazla östrojen hormonu yüzünden oluyor demişti 3 gün sonra geçti.siz de göz ardı etmeyin bir doktora danisin