Merhaba bebeğim 1 yaşında ve babasına bu aralar çok düşkün, kayınvalidemler ve annemler arasında büyüyor. Bana pek düşkün değildi ama bu aralar sanki hiçyokmuşum gibi davranıyor sadece babasında sakinleşiyor ağladığında. ona gülüyor sürekli baba deyip cilve yapıyor. Bu durumdan aslında muzdarip değilim ama üzülüyorum bazen beni es geçmesine . Sizde de böyle durum var mı ya da oldu mu? Olduysa bu süreç zamanla geçti mi ? Yorumlarınıza ihtiyacım var