Nur2323 kızım 8 aylık 40ı çıktığından beri nerdeyse her gün paylaşıyorum. Herkes paylaşma nazar değdireceksin diyor dinlemiyorum. Çünkü nazar değmesi için psikolojik olarak nazarı çağırdığımıza inanıyorum. Nazar değcek nazar değcek dedikçe daha kötü şeyleri çağırıyoruz resmen. Pozitif olmaya çalışıyorum. Hee çocuğuma hiçbir şey olmuyor mu? Tabiki oluyor hastalanıyor, bazen ağlıyor, küçükken gazlı bir bebekti ama bunları nazara bağlamıyorum. Çocuğunun hiç fotoğrafını paylaşmayan arkadaşımın da çocuğu hastalanıyor, gazlı ve ağlıyor. Yani kötü düşünerek kötüyü çağırmazsanız hiçbir şey olmaz. Bana nazar değer paylşma diyenlere Rabbim onu korur diyorum. 🙏🏻