Elifinannesii_ Anneler kızım 2 gündür kaka yapmıyor . Çiş yapıyor onda sorun yok, gaz sorumuz var. Çok sancılanıyor. Sadece anne sütü alıyor. Kaka yapmaması normal mi ?
Mutlulugunadi_bahar Elifinannesii_ normal endişe etmeyin. 1 hafta hatta bazı dr lar 10 güne kadar normal diyor anne sütüyle besleniyorsa… b3nim kızımın da 5 gün yapmadığı oluyordu.
ilyestaa Elifinannesii_ 10 güne kadar normal diyor doktorlar. 2 gün korkulcak bı durum değil 5. Güne kadar yapmayınca ve gazi kokulu olunca lavman yapıyorum ben. Doktoruna danis tabi benimki 5 aylik
yazgulu123 Elifinannesii_ benim kızımda kabızdı. Hemşire sen kabızsan oda kabız olur dedi. Sen kabız mısın?
Miniknur O günler çoğalırsa dikkat edin. Bizimde o aralar başladı 16 günlere çıktı. Ama huzurluydu benim bebeğim. Süt alerjisi varmış. O engelliyormuş kakasını yapmasını. Diyete girince düzeldi
Yica Elifinannesii_ gazdan dolayı yapmıyor olabilir. Ilık duş masaj gaz damlası vs deneyebilirsiniz bir huysuzlugu yoksa anne sütü alan beklerim 12 güne kadar yapmaması normal demişti hemşire