Kbrclk77 Kızlar merhaba bebeğim 2 aylık ve gündüz uykuları neredeyse yok gözleri kızarıyor tam dalıyor uyanıyor ıcını çekerek aglıyor max 15 uyuyor hemen uyanıyor ne yapmam lazım.
TugceArslan Kbrclk77 Benm kızım da öyle. Memede uyuyor. Yatırsam hemen uyanır. Koynumda uyur gündüzleri. Yapısı öyle diyorum artık. Geceleri uyuyor çünkü
archmom Kbrclk77 Ben kizimi oglen 12 gibi banyo yaptiriyorum sonra emzirip yatiriyorum misil misil 3-4 saat uyuyor.Banyo yaptirmadigim gunler 1-2 saat uyuyor.Oyle deneyin isterseniz
TugceArslan Kbrclk77 Toplam bir saat mi yoksa kesintisiz bir saat mi? Kesintisiz bir saat olmuyor bizim çnkü. Ama her bebek kendine özel burada arkadaşların söylediği yöntemleri deneyin belki bir tanesi sizde işe yarar🙏🏼
Sakura-chan Kbrclk77 gece uykusu iyiyse gündüz ıyumaması normalmiş. Gündüz 15-25 dk uyurmuş. https://www.instagram.com/p/BzfXwRDjqoG/?igshid=pc79uic183cy
BilgeAli Kbrclk77 çingen salıncağı kur eve ben öyle rahatladım gibi gerçi yine başında oturttup sallandırmak istiyor ah aaaaah hepsi gazdan