Tubacnr0 Similac kullanabilirsin ben Similac kullanıyorum. Bebeğim 52 günlük gündüzleri 2 saatte bir 90 cc, geceleri de 3 saatte bir 90 cc içiyor ve gaz yapmıyor içinde palm yağı yok. Ya da keçi sütü ile yapılan (anne sütüne en yakın süt keçi sütü diyorlar) Golden Goat deneyebilirsin, onda da palm yağı yok ve o da gaz yapmıyor. Alışveriş sitelerinde yorumları oku canım, fikrin olur. Similac, Golden Goat’a göre biraz daha uygun bi fiyatta. Araştırmanı yap, aklına yatanı kullan.