Bir ay 21 günlük yeni anneyim. İlk bir ay yoğun bir şekilde stres, kaygı ağlama krizleri yaşadım. Daha sonra azalarak geçmeye başladı. Suan çok azalmış durumda fakat yalnızlık korkusu kaldı üzerimde. Evde tek değilim kayınvalidem yanımda. Bir yanım tek kalmak istiyor. Yalnızlığı çok seven biriydim bebekten önce. Ama evde tek kalınca anlık bir bunalma sıkılma olacakmış gibi oluyor. İçim sıkılıyor. İlk çocuk bu hisler ne zaman geçecek veya geçecek mi?