Hirakus_19 benim oğlum doğduğu dünden beri antibiyotik içiyor 4 aylık şuan, doktorunuz ne derse bence o. Bu durumlarda onlardan daha iyi kimse bilemez. Çocuğumuzun kötülüğünü istemezler diye düşünüyorum. Allah korusun kullanmasanız belki daha kötüye çevirecek hastalığı tabi yine de sizin kararınız ama antibiyotik kullanılması gereken durumlarda zararlı bir şey değil. Ben 4 aydır hem antibiyotik veriyorum hem probiyotik şuana kadar hiç bir zararı olmadı çok şükür