Zubidubi mecbur kaldım mama turu verıyorum kasıkla. Mama bırkac bıskuvı, mama pırınc unu pekmez karısımı falan. Bıberon da almaz yanı sabahları sut verıyorım gıbı oluyor malesef ne yapsam olmadı corba da agır olur dıye kıyamıyrm. Bır tek corba ıcer o da katı olursa tıksınır gerı kusmaya cabalar oyle de bır huyu var korkudan sulu verıyrm