Mevaninannesi21 Kızlar napabilirim şişmiş ufak kızarıklıkta var dün oldum aşıyı. Buz falan koysam fayda eder mi 🤕
MeteNaz Mevaninannesi21 2. Doz beni mahvetti. İlk doz da benimde kolum ağrımıştı. 1-2 gün sürüyor ama. Parol içebilirsin.
Mevaninannesi21 MeteNaz benim ilk dozda çok ağrımamıştı. 2. Doz oldum ağrıyor çok sizde nasıl yan etki yaptı ?
MeteNaz Mevaninannesi21 ateş eklem ağrısı baş ağrısı. 7 gün oldu hala düzelemedim büyük ihtimalle devamında omicron oldum ben